środa, 6 sierpnia 2014

Blah, zabijecie mnie za to :)))))))

Hej, ludki! 
Mam dla Was pewną, ważną (dla mnie przynajmniej) wiadomość.
Kocham Was strasznie, bardzo i w ogóle jesteście najlepsi na świecie, ale coś się ze mną ostatnio dzieje.
Wiem, że pewnie będziecie mnie chcieli zabić i zakopać, ale no kurde, muszę Wam to powiedzieć.

Zabieram się za napisanie rozdziału każdego dnia.
Napocę się jak dziwka w kościele (hahahahaha nadal z tego leję), żeby sklecić kilka normalnych zdań, a potem JEBU DUP i jakaś pieprzona blokada mi się włącza.
Obiecałam, że rozdział pojawi się szybko, a tu gówno. 
Minął już prawie miesiąc od dodania ostatniego, a ja nie mam nawet połowy siódemki. 
Co jest ze mną nie tak?
Sama zadaję sobie to pytanie.

Staram się Wam to jakoś delikatnie napisać, ale kurwa, nie umiem.
Wiem, że zawaliłam na całej linii.
To opowiadanie ma na prawdę cudowną fabułę, ale ona mnie przerasta.
Wszystko idealnie wyglądało w mojej głowie, ale jeśli chodzi o opisanie jakiejś scenki, jestem, kurwa, w dupie.
Nie wiem w sumie w ogóle dlaczego zabrałam się za pisanie tego fanfika.

Tak więc (na prawdę teraz jest mi cholernie smutno, że muszę to napisać) opowiadanie zostaje zlikwidowane.
Wiem, przepraszam Was strasznie.

I na prawdę, nie jest to Wasza wina, bo byliście tutaj dla mnie i czytaliście i zostawialiście opinie.
Ja po prostu chyba się przeliczyłam, co do moich możliwości.
Poza tym, od września zaczynam 3 klasę gimnazjum i nie będę miała dla Was czasu. :(

Być może, wrócę jeszcze kiedyś z jakimś opowiadaniem. 
Zobaczymy.

Teraz chcę Wam podziękować za każdy komentarz, każde wyświetlenie, każde miłe słowo... za wszystko.
Bardzo Was kocham i jeszcze raz strasznie przepraszam.

Całuję,
@awmyhazz :(

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że już to kończysz. Byłam bardzo ciekawa jak potoczą sie dalej ich losy, ale rozumiem ;) Powodzenia w 3 klasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy wszystko skarbie. Chociaż jest mi przykro bo to fanfiction było cudowne i uwielbiałam je czytać, nie zamierzam cie o nic obwiniać. Mam nadzieje że szybko wrócisz do nas z kolejnym genialnym ff :)
    Jesteś wspaniała, pamiętaj o tym, wszyscy cie kochamy
    @hazztube

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże...
    Wiesz że jak to czytałam to już od początku wiedziałam co chcesz zrobić? Spodziewałam sie tego...
    I kurwa rycze. Tak kurewsko rycze! Jezu ja... Ja nie wiem co mam ci powiedzieć...
    Serio jest mi tak smutno, przykro i w ogóle... Jezu no...
    Kurwa!
    Szkoda... Naprawdę szkoda bo pokochałam to opowiadanie...
    Od razu przepraszam za chujowość tego komentarza no ale sama rozumiesz...
    Nie wiem co ci teraz napisać bo jest mi strasznie smutno :c
    Przepraszam...
    Mam nadzieję że kiedyś wrócisz jeszcze z jakimś opowiadaniem bo Liam sie kończy, Harry'ego, Louisa i Zayna teraz zamknełaś... (Wiem że nie powinnam imionami nazywać twoich blogów no ale tak mi jakoś wygodniej xD)
    Jedyna pocieszająca informacja...
    "Napocę się jak dziwka w kościele"
    Hahahaha tym pobiłaś wszstko xD
    Jezu no kocham cie. Tak bardzo mocno... <3
    Na zawsze twoja,
    @LoveWithHarold

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, skarbie.
    Naprawde :(
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda bo zapowiadalo sie ciekawie, mialas wspanialy pomysl, ale jednak.. Rozumiem cie. Mam nadzieje, ze kiedys wrocisz do pisania go :)
    Trzymaj sie i powodzenia w 3 gimnazjum.
    @queen_lovatoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, strasznie mi przykro z tego powodu, ale dobrze ciebie rozumiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ...............................................................................................
    ...............................................................................................
    ................................................................................................
    *breaks down crying*

    how dare you? ;-----------; opowiadanie o Lou zlikwidowane, opowiadanie z cudowną fabułą zlikwidowane... nie mam już po co żyć.

    A tak serio, to rozumiem cię. Też tak czasem mam, że nie umiem czegoś opisać, coś mnie przerasta i w ogóle. Boję się jednak, że masz po prostu kryzys artystyczny, czyli napad braku weny. Nie jest to powód żeby od razu likwidować opowiadanie. Błagam cię, zastanów się nad tym jeszcze, może kiedyś jeszcze to dokończysz?
    Jeśli nie, to zrozumiem, nie mam ci nic za złe, no ale wiadomo, przykro trochę, bo przywiązałam się do tego opowiadania.
    Życzę dużo weny i proszę, żebyś za nic w świecie nie rzucała pisania!
    Twoja wierna fanka,
    Kotna x

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie.
    Co
    Jak
    Kurwa
    Nie
    Ugh
    Ej
    To znaczym rozumiem cię, ale... Tak bardzo mi przykro :c
    Życie bez twoich ff będzie... okropne ;-;
    Ja i tak wiem, że będziesz jeszcze pisać, twój mózg pełen pomysłów nie pozwoli ci nie pisać, nie przelać tego na bloggera! Ja to wiem! Jestem pewna! A ja mam zawsze rację! (no prawie zawsze XD)
    *RIP* bc to ff.
    Okej, to chyba tyle.
    Jestem w krytycznym stanie psychicznym.
    Ale rozumiem cię... ale i tak... *wodospad łez*
    Nie marnuj tego talentu, zacznij pisać jak będziesz mieć czas, pls :c
    ilysm ♥
    twoja @divathirlwall x

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaja robisz? No nie załamuj mnie.. nie dość, ze dzień miałam kiepski..to jeszcze taka wiadomość.. Nie likwiduj, zawieś i wróć kiedy będziesz na siłach..ale nie zostawiaj nas, proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że likwidujesz te ff, bo było na prawdę super. Rozumiem, że teraz będziesz miała dużo obowiązków, bo też będę w 3 gimnazjum.
    Powodzenia w 3 klasie i wysokich wyników na egzaminie ;*
    Mam nadzieję, że do nas wrócisz w następne wakacje, chyba że zajmiesz się wyłącznie nową szkołą.
    KC i jeszcze raz życzę Ci powodzenia! ;**
    @awmymalikk

    OdpowiedzUsuń